سنگان شهر علم و عرفان شهید ابراهیم جلالی سنگانى

دمو اسلایدر 1
  • عنوان عکس 1
  • فراخوان
  • شهرداری سنگان
  • کانال سنگان فردا
دریافت کد اسلایدر

نام پدر : عبدالرحمن
تاریخ تولد: ۱۳۴۲/۰۱/۰۲
محل تولد : سنگان
تحصیلات: ابتدایی
یگان اعزامی : ارتش
محل شهادت : کوشک
تاریخ شهادت : ۱۳۶۲/۰۴/۲۷
سن هنگام شهادت : ۲۰ سال
گلزار : سنگان

شهید ابراهیم جلالی در سال ۴۲در سنگان و خانواده ای مستضعف و از اهل سنت دیده به جهان گشود . در کلاس چهارم ابتدایی بود که پدرش را از دست داد و به عنوان سرپرست خانه وار بار زندگی خانواده رابه دوش کشید تا بتواند مخارج زندگی پنج نفره را تامین کند .
در سال ۶۱ با فرمان امام راحل لبیک گوی عازم جبهه های حق علیه باطل شد و مدت ۸ ماه با دشمنان اسلام مبارزه نمود.
مادر شهید میگوید ابراهیم میگفت : جنگ تکلیف است تا دشمن در خانه است آرامش نیست . باید دشمن را از خانه بیرون کرد . اگر من شهید شدم شما به حال من گریه نکنید شما به حال خودتان گریه کنید .
مکان خوبی دارم و در آرامش هستم.
تا اینکه در جبهه کوشک بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید .

لازمه انقلاب ،شهادت و مهیا شدن برای شهادت است .
امام خمینی (ره)

روحش شاد و راهش پررهرو باد




نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







پشتیبانی