سنگان شهر علم و عرفان شهید احمد محمد پور سنگانى

دمو اسلایدر 1
  • عنوان عکس 1
  • فراخوان
  • شهرداری سنگان
  • کانال سنگان فردا
دریافت کد اسلایدر

نام پدر : نظر
تاریخ تولد: ۱۳۴۶/۰۶/۱۱
محل تولد : سنگان
تحصیلات: ابتدایی
یگان اعزامی : ارتش
محل شهادت : بهر عنبر
تاریخ شهادت:۱۳۶۷/۰۴/۲۱
سن هنگام شهادت :۲۱ سال
گلزار : سنگان

برادر شهید اینطور تعریف میکند آخرین باری که احمد به مرخصی آمده بود ما هم برای دیدن خانواده از نیشابور به سنگان آمده بودیم بعد از چند روزی که مرخصی شهید تمام شد و قرار شد برگردد ما بار سفر بستیم و گفتیم که به نیشابور برمی گردیم به احمد گفتم : برادر تو هنوز برگه مرخصی ات اعتبار دارد همراه ما به نیشابور بیا و همانجا کارکن نمی خواهد بروی سربازی ،بعد از اتمام جنگ ادامه سربازی ات را تمام خواهی کرد و در این مدت همان جا بمان و نمی خواهد به سنگان برگردی و نه به منطقه جنگی .اینطوری هم خیال ما از بابت تو راحت میشود . احمد درحالی که خیلی ناراحت به نظر می رسید گفت : برادر چه میگویی ? به سربازی نروم آنوقت همه به من میگویند سرباز فراری ! من که ۱۴ ماه خدمت کرده ام حالا برای ۶ ماه دیگر نروم ، من حالا نروم که که کشورم به سرباز نیاز دارد  کی بروم ? به نظر تو خون من از برادران دیگر که آنجا هستند رنگین تر هست ? من دوست ندارم به خاطر ۶ ماه همه عمر فکر کنم به کشورم مدیون هستم و عذاب وجدان داشته باشم و اینقدر گفت و گفت که برادرش گفت : برو برادر  
روحش شاد و راهش پررهرو باد




نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







پشتیبانی